Louiseemretsson

Alla inlägg under juni 2012

Av Louise Emretsson - 21 juni 2012 23:11

Idag gick jag och syskonen till forngården, klädde midsommar stången och fikade! Efter det så kommer vi hem, jag hann träffa Martin en sväng innan han drog hem (han var hundvakt medans jag var borta), Sen ringer Pia och vill träffas, hon köpte kläder igår åt mig! JÄVLAR vad glad jag blev när hon kom med sakerna, hon och jag har verkligen lika smak på kläder och skor!, jag vet inte hur många kramar hon fick. Det har varit mycket barn, spring, skratt och lek idag. Riktigt mysigt.. Nu sitter jag i soffan på övervåningen och väntar på att Karro ska bli klar i badet, hon ska sova här inatt, det kommer nog att bli en äkta tjejkväll (y) Imorgon ska jag jobba på forngården i Bjuråker, KOM OCH FIKA VETTJA! Det är jag och Karro som serverar ;) Nu ska jag måla mina naglar svart och andas en stund :D

Tack så mycket moster för kläderna och skorna jag fick idag! <3

 


  Det kommer bilder på skorna imorgon eller på lördag,!


 

Av Louise Emretsson - 20 juni 2012 21:51

Idag har jag hunnit med mycket, mycket för mig själv! Jag har varit på arbetsförmedlingen, fikat med Andre, Victora, Pia och kusinerna, gått på stan, skrattat och älskat vädret, det liksom har varit bra. Min mobil dampar igen som vanligt, men orkar inte lämna in den. haha, lite lathet måste jag ha ;) Imorgon så ska jag klä midsommarstången med barnen på forngården, så jag hoppas på riktigt bra väder, efter det så drar jag hem till min älskade vän Karro, och jag kommer sova där tills på fredag, i helgen blir det väl alkohol intag antar jag.... Måste fixa pengar först, fast det ordnar sig säkert. Precis som allt annat gör.

För någon dag sen, måndags kanske? Ja då solade i alla fall jag med Martin och Karro, jävligt skönt faktiskt :)

   

Idag gjorde min moster någonting som gjorde mig sådär varm i kroppen, hon gjorde något HELT rätt! Något som andra vuxna kanske inte kan? Kankse inte vill? Men HON gör det, min moster gör det! Underbara Pia, <3

Här kommer två bilder från min dag idag!

  Goo fika och min söta kusin Cornelia! :)

 

 

 

Av Louise Emretsson - 17 juni 2012 19:48

Jag har ju varit i Piteå, vilket var UNDERBART! Jag bodde hos Mary och Tore, som tog väl hand om mig, och jag träffade massa trevliga personer på skolan jag kollade på. JAG VILL BLI ANTAGEN! Över förväntan faktiskt. När jag kom hem så sov jag mest, sen blev det party på fredagen, först så fotade jag Simones student, sen så träffade jag min moster och kusinerna i borgarparken, drack lite kaffe och drog vidare. Kvällen var SUPER! Jag, Martin, Linnea, Björn och Karro hade en liten hemma fest innan vi drog vidare ut till en grill-plats där vi träffade Linda, somnade vid 07.00 efter mycket skratt och prat, klev upp 10.00 och drog till stan på kvällskvisten för att se Martin lira gitarr på möljen. Jävligt bra vecka och helg, när jag kom hem igår så fick jag äntligen krama om våran valp mycket och länge för första gången, han är verkligen söt och stor (för att vara 8 veckor)


Jag tog bara en bild på skolan men aja, en liten del av skolan ser ut såhär i alla fall:


   

TUMMEN UPP!!! Skolan var as fräsch!

lite bilder från helgen:

             

  tog nästan inga bilder alls från festen, och dom jag har tagit är lagomt suddig ;) så är det ibland!

Idag hade jag ljusparty hemma, så jag beställde lite. Härliga dofter och fina ljus! http://www.goldcanyon.se/

  Avslutar inlägget med en bild på Emil och min kusin från idag!  Nu blir det grillat med Ina, mamma, Emil, Linda och alla barn (y)

Av Louise Emretsson - 10 juni 2012 17:22

Imorgon åker jag till Piteå!! Kommer bli så jädra roligt, jag har skit mycket att göra, måste packa, ladda över musik till mobilen, göra sallad och försöka sova. Hah, inte så mycket att göra men det är stressigt. vet inte vad jag ska ta med mig för kläder eller nånting, alltså, det borde ju vara as-kallt där uppe? Aja, jag tar jeans, säkraste kortet det! Jag blir kvar i Piteå tills på torsdag, hoppas jag trivs där..


   


Av Louise Emretsson - 9 juni 2012 19:22

Roligt att vara hippie för en dag :) 

               



Simone är den talangfulla fotografen!  

Av Louise Emretsson - 9 juni 2012 18:50

Igår tog Martin studenten, jag ock Karro var såklart där och kikade :) Haha, träffade på massa andra underbara folk med som tog studenten, bland annat Emma, Janne, Alexander och Möller, fick blöta pussar av Janne och Alex, tack för dom ;)

 min outfit!  


 träffade vackra Frida, Lycklig student!   andra årets musiker på Slotte! Dom var så grymma :) 

   Martin och hans klass går stolt ut från skolan för sista gången som elever                    GRATTIS MARTIN!! 


Efter student-firandet så jag jag och Karro hem till henne för att förfesta innan det bar av till krogen.. Men jag kan ju säga att det var ganska dött där.. Jag och hon var först dit, vi fick tändare, kondomer och champange:) vi väntade på Andreas men han hade fått punka, så vi drog hem istället

               


 
   
Jag bygger, bygger upp
O du river, river ner
Du gör mig så lack
Du vägrar ge upp

Börjar klättra, klättrar upp
O du drar mig, drar mig ner
Vi måste ta ett snack
Hör upp, du måste flytta på dig

Saningen är, jag är som du
Sanningen ser, du fucka ur
Låter såhär, du måste flytta på dig

Inget du sa, var någonting bra
Inget du var, ville jag va
Ingenting alls
Du måste flytta på dig

Jag hörde var du sa, bakom ryggen var du svag
Och hela världen sa

Jag bygger, bygger upp
O du river, river ner
Du gör mig så lack
Du vägrar ge upp

Börjar klättra, klättrar upp
O du drar mig, drar mig ner
Vi måste ta ett snack
Hör upp, du måste flytta på dig

Följer med in, följer med ut
Följer mig dit, följer mig runt
Vad vill du ha
Du måste flytta på dig

Slösa min tid, släpp mig fri
Vi är passé, fattar du de

Dom säger att det bara är saker som man ser
Men jag vill veta, måste veta mycket mer
Ja bakom molnen skymtar mer än horisonten
Psyket det är komplex med alla sina monster

Ikväll blir det film med Martin och Karro, Ha det bra alla!
   

!

Av Louise Emretsson - 8 juni 2012 10:07


Underbar video, underbar text! 

Av Louise Emretsson - 8 juni 2012 09:50

idag är det student för MARTIN!!! jag & Karro ska dra dit o titta såklart, sen efter det så ska vi på systemet, handla, dra hem till Martin, äta, hem till Karro, DRA PÅ KROGEN!! Dagen/kvällen/natten kommer bli SUPREME, det är bara jag & Karro som drar på Gossip, så det blir en tjejkväll ;) Jag måste va snabb på att skriva , för snart ska vi med bussen, men nu vet ni i snabba drag vad jag ska göra idag, hoppas ni har en bra fredag :D

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards