Louiseemretsson

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

And now it's gone It doesn't matter anymore

Av Louise Emretsson - 31 oktober 2012 18:27

Idag har jag märkt hur skör jag faktiskt är, usch det är lite läskigt. Jag menar, hur många gånger ska man bli sårad innan man lär sig? Man kanske aldrig lär sig, nej det är inte ett "tyck synd om mig" inlägg. Det är bara så att det plötsligt slog mig. Jag måste kanske göra nått åt mitt förflutna? Jag menar, i längden funkar det ju inte att bara skita i det som gör oss ledsen.

Bara rösten gör mig rädd. Varför ska jag ta det här? Jag kan inte låta det rinna ut i sanden. Men samtidigt kan jag inte hålla hårt i nått bara för att rädslan gör mig tokig.

Att ta allt så jävla lätt försöker jag med, att inte låta andra såra mig kämpar jag hårt för, men vad är det för mening? Sårad blir man ju iaf. mer eller mindre. Gråta är jag riktgt dålig på btw, kanske är nått jag borde ändra på. bli en liten lipsill? nja inte min stil. Men jag orkar inte riktigt vara stark längre, för allt faller faktiskt bara nu. snurrigt är ordet. Snurrig är jag, jag måste nog stanna upp och andas lite, hur rädd jag än är för det. Jag kan ju erkänna att jag gör tusen saker för att slippa tänka på det jag saknar. Jag tappar kontrollen och det gör mig illa. För kontroll är det enda jag strävar efter, iaf kontroll på mina känslor och mitt liv. När jag tappar den vet jag inte vem jag är eller vrf jag gör de jag gör. Onsdagskvällen har annat att erbjuda än det här, det vet jag och det gör mig lite glad fastän jag bara vill lägga mig under täcket en timme eller två.

 

Puss på er glada!

 

 
 
Ingen bild

A

31 oktober 2012 18:50

hit kan du alltid komma och gråta fina flicka, du ska inte känna så. Det är inte lätt för oss som både är vacker och smart, folket vet inte hur dom ska gå till väga när dom möter oss. Om du just skrev om kärlek, eller kanske ett ex eller nått sånt (fattar jag inlägget för iaf) så tror jag att kärlek inte är nått för sånna som oss. För vi ger otroligt mycket och jag VET att du också har fått ohyggligt lite tillbaka, du begär ju inte mycket i ett förhållande direkt, så det är orättvist när du bara får skit i slutet. jag hoppas att du vaknar imorgon och känner att du är värd bättre än det du de senaste veckorna har fått, låt dom inte ge dig dåligt samvete, väx av deras dumhet. lär dig av det! Peppa ist för en bra vecka och för underbara människor runt om dig. Så hoppas jag att jag snart får träffa dig. Glöm aldrig hur vacker du är. <3
// AAAA

Louise Emretsson

31 oktober 2012 18:57

CharmTROLL! Jag hoppas också att jag vaknar på bra humör imorgon, ska in till Gävle så jag vill verkligen vara på topp.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Emretsson - 10 september 2013 15:38

http://www.nattstad.se/Louiseemretsson?id=9951993&m=false Min nya blogg. Alla gamla inlägg finns även där! Puss ...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 18:32


Jag heter Cecilia, men kallas i vanliga fall för Zizzi. Jag bor i Hudiksvall men går i skolan i Gävle. Pluggar till make-up stylist. Ni kanske undrar nu, hur jag känner Louise. Vi är kusiner, men nästan som syskon. Eftersom jag inte har någon storasy...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 17:14

Hur stilad får man bli?  Jävligt stilad om man heter Fredrik tydligen.      Igår bjöds det på alkohol, skratt, kortspel och en och annan diskussion. Idag har jag suttit med rikspolisstyrelsens jävla årsredovisning, ska försöka få lite inspo t...

Av Louise Emretsson - 6 september 2013 14:45


Jag måste landa nu. Ibland är det skönt att få hjälp med det. Landningen alltså, Janne är bra att prata med. Han vet så mycket mer än mig och jag behöver nån som tar mig ner lite på jorden faktiskt. Snart ska jag sätta mig ner med mitt språk, min sti...

Av Louise Emretsson - 5 september 2013 18:01

Jag har ögnat genom 11 sidor av rikspolisstyrelsens årsredovisning. Jag vet helt ärligt inte om jag ska skratta eller gråta... kortfattat kan jag tala om att under rubriken anmälningar så börjar dom (i mina ögon), med bortförklaringar om varför så må...

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards