Louiseemretsson

Alla inlägg under september 2012

Av Louise Emretsson - 11 september 2012 21:31

Idag var det första dagen på skolan, jag var där mycket tidigare än alla andra, men jag hittade ju inte inne i skolan, så det var nog bara bra. Jag har fått mycket hjälp av min lärare och dom som går kursen med mig, en tjej var jätte snäll idag, efter lektionen tog vi en fika och snackade lite om hur allt fungerade på skolan, för det är mycket att ta in! Men hon hjälpte mig som fan och det är jag tacksam för! Jag har fixat lite böcker och lite annat, har fått mycket gjort, som jag aldrig skulle få gjort utan henne.

När jag skulle gå ner till stan så gick jag helt fel och fic gå flera km för att hamna rätt, tur att Per kunde förklara via telefon hur jag skulle gå sen när jag väl ringde, tog liksom ett tag innan jag ringde.. Haha, var kanske bra att jag tog en promenad så jag kunde lugna ner mig lite.

Jag är så jävla less på min mobil för den funkar fan inte, allt med den är fel, jag hör inte vad andra säger när jag pratar i den, jag måste skicka samma sms fem gånger innan det första blir levererat, jag tappar mottagning och jag tycker den är ful, eller nej jag tycker inte den är ful. ville bara fylla ut med nått onödigt. 

Imorgon är jag ledig, eller ja, jag ska inte på skolan, men jag har tusen saker att göra. Love It!

 

 


endast för att jag är kär i videon & låten!

Saknar alla där hemma, vill bara tala om det.

Av Louise Emretsson - 10 september 2012 22:46

Nu är jag i Gävle :) jag fick ett varmt välkomnande av Per på stationen, sen drog vi vidare mot högskolan, han visade lite av stan och lite vägar man kan gå osv, känns jävligt pirrigt inför morgondagen men det ska det väl göra? Nu är jag i alla fall framme där jag ska bo den närmaste tiden, riktigt fint och mysigt är det här! Tack alla som har ställt upp de senaste dagarna och tack till alla som har erbjudit hjälp, känns riktigt bra att alla liksom vill stötta och hjälpa till! Kändes konstigt att lämna stationen i hudik, som tur var min kära kusin där och gav mig sällskap, Martin gav mig sällskap från bussen in till stan med, det lugnade mina nerver lite i alla fall! 

 

nu ska jag kolla på någon dålig serie och försöka sova :)

 

Jag är alltid tryggast när
du är en liten bit ifrån
en rörelse i ögonvrån...

 

 

Av Louise Emretsson - 10 september 2012 09:49

Dagen har knappt hunnit börja och jag är MEGA stressad! Jag väntar på svar från Gävle, så jag vet att allt är klart, då ringer det en människa och undrar om jag vill vikariera på ede skola, jag sa att jag skulle höra av mig senare idag UTIFALL Gävle har gjort fel. Hahaha känns som man har gått i två år och nästan slagit huvudet i väggen för att man inte har ett sit att göra och nu kommer alla saker på samma vecka.. änns lite piss faktiskt. Men så är det. jag sitter och uppdaterar mejlen två gånger i sekunden nu för att inte missa vad dom skriver, känner verkligen att jag är sressad i onödan. Typiskt mig. 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Av Louise Emretsson - 9 september 2012 22:54

Jag har kommit in på högskolan i Gävle! Men för att vara helt säker på att jag har fått min plats så kommer jag att ringa imorgon. Emil har varit så söt så han har fixat boende tills jag får tag på en lägenhet :) Känns så jävla overkligt! Jag som hade sökt praktik och jobb, & nu så ska jag dra härifrån. men så är det :) Måste pendla hem vissa dagar iaf så jag kan träna med mamma ;) fast så kommer det nog inte att bli.... kommer nog bli för mycket att hålla på så! Helgen har varit.. skruvad(?), igår sov jag bara hela jääävla dagen. eller ja, först blev jag tvingad upp på pizzan med Martin för att han var hungrig, men sen slockna jag fort som fasen. så social var jag ^^

Idag så tränade jag och sen drog jag hem till Karro för att hämta mina saker. 

 

Nu kommer ett nytt kapitel i mitt liv, och jag bara ÄLSKAR det   

Av Louise Emretsson - 7 september 2012 13:53

Igår kom Andreas och Magnus hem till mig :D snacka glad jag blev att se dom båda igen, det var så jäädra längesen, vi gjorde inte så mycket, jag masera ut nån knut på Andreas sen snacka vi mest över en kopp kaffe, trevligt var det i alla fall. Efter deras besök så var det träning på schema, boxningen gick bra fastän jag har så jädra ont efter att jag TYDLIGEN körde för tungt på bröstpressen i tisdags... Idag drog jag, Martin och mamma till Ljusdal, och jag & Martin drog in på bolaget för första gången!! WOOOP ;) haha, ikväll så är det party hos Karolin, det kommer bli så jävla roligt att träffas, var längesen nu... 


 


Av Louise Emretsson - 4 september 2012 22:19

Idag blev boxningen inställd och jag dampa ur, men som tur är har jag och mamma ett schema på gymmet så vi åkte helt enkelt och Gymma! Det blev bröst/axlar/mage :) skönt att träningen blev av ändå, fastän det inte blev boxning. Imorgon så ska jag, Martin och mamma till Ljusdal en snabbis för att hjälpa mammas väninna med lite saker . Då ska jag på systemet och handla in helgens alkohol, efter det blir det gymmet igen, då blir det nog armar, mage och rygg. Puss på er glada!!!

Av Louise Emretsson - 4 september 2012 12:30

Jag har sökt praktik i delsbo, sen ska jag söka ett jobb i ljusdal, vad det är för jobb är hemligt tills jag vet om jag får det eller inte. Ikväll ska jag träna med mamma, i söndags blev det inget för mamma var sjuk,. Men nu har både hon och jag varit sjuk så jag tycker den biten borde vara klar nu, vill verkligen sätta igång så jag kommer in i dom rutiner jag vill.


 




Av Louise Emretsson - 1 september 2012 15:03

Jag är inte lika förkyld längre! Känner mig lite hänging men inte alls lika mycket, vågar inte festa iikväll för jag måste verkligen vila upp mig inför imorgon, då fyller ju Martin år och jag ska träna :) Jag är snart klar för att åka hem till Martin och fira honom, är bara lite små saker kvar att göra! Jag har en sån jävla träningsverk så det gör fan ont att sminka sig, armarna hänger inte med på det jag vill göra.. Men jag strechade lite idag i badet så jag hoppas det släpper snart :)

 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards