Louiseemretsson

Direktlänk till inlägg 31 mars 2013

med ögon fulla av förväntan

Av Louise Emretsson - 31 mars 2013 17:37

"Ersättningstaktiken" har jag testat några gånger. Eller ja, typ två gånger, vill bara informera att det funkar en stund. Tills man upptäcker hur jävla dum i huvudet man är som tror att den funkar. Det är nog det största misstaget jag har gjort, ersatt nån med nån annan. Dumma ensamhet, men jag har lärt mig nu att det inte funkar. Jag sitter hellre ensam än låtsas vara kär. Det sjuka är att jag har gjort det med män som är riktiga grisar, kanske för att jag då vet att jag när som helst kan skylla ifrån mig. "Det är inte mitt fel". "du har gjort bort dig för många gånger". Men nu är jag vuxen, vet att det inte funkar. Coolt att skriva att man är vuxen, det är jag ju egentligen inte, åldern spelar ju ingen roll, erfarenheterna och misstagen spelar roll. 

 

 

 
 
Ingen bild

anton

31 mars 2013 17:50

Jag har hittat hit igen, har varit borta ett tag. tagit till mig dina tips. hur vacker hon än är så tänker jag på dig. hur bra hon än är så är du bättre. Jag drömmer om dig, skriver om dig, jag vet att hon ser det på mig, jag kan inte göra nått åt saken! om det fanns en chans till att ändra, till att spola tillbaka tiden hade jag gjort det. jag hade fan inte tvekat.

Louise Emretsson

31 mars 2013 17:54

Jag kan inte ändra på hur du känner, inte du heller. Men du har ett val. att på nått vis släppa taget, jag anser inte att du ska vara med henne om du inte känner för det. klart du hade tvekat! det finns en anledning till varför vi inte kan spola tillbaka tiden, tänk vad med skit man skulle kunna ställa till det utan konsekvenser. tänk vad bra saker som händer aldrig skulle hända, det kommer en tid då du inte har ångest. det kommer en tid då du förstår, hittar en anledning till varför det blev som det blev.

 
Ingen bild

anton

31 mars 2013 17:58

Har du hittat en anledning?
vafan jag lägger ner mer energi på att tänka på hur bra allt hade vare om jag bara fatta. om jag bara kunde ta tillbaks all skit jag sagt.

Louise Emretsson

31 mars 2013 18:00

klart jag har! man lär sig av saker o ting. du behöver inte ta tillbaka nånting. det gör inte ont längre, tycker du ska sluta piska dig själv. det var inte bara ditt fel. kom ihåg det. hur fan skulle du kunna veta vad som skulle hända då?

 
Ingen bild

anton

31 mars 2013 18:08

nej det kunde jag ju inte veta. det känns bara som att jag har lämnat ett stort hål, jag fattar inte bara.... men det är väl bäst att jag lyssnar på dig. ring mig ikväll?

Louise Emretsson

31 mars 2013 18:13

jag ringer dig ikväll.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Emretsson - 10 september 2013 15:38

http://www.nattstad.se/Louiseemretsson?id=9951993&m=false Min nya blogg. Alla gamla inlägg finns även där! Puss ...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 18:32


Jag heter Cecilia, men kallas i vanliga fall för Zizzi. Jag bor i Hudiksvall men går i skolan i Gävle. Pluggar till make-up stylist. Ni kanske undrar nu, hur jag känner Louise. Vi är kusiner, men nästan som syskon. Eftersom jag inte har någon storasy...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 17:14

Hur stilad får man bli?  Jävligt stilad om man heter Fredrik tydligen.      Igår bjöds det på alkohol, skratt, kortspel och en och annan diskussion. Idag har jag suttit med rikspolisstyrelsens jävla årsredovisning, ska försöka få lite inspo t...

Av Louise Emretsson - 6 september 2013 14:45


Jag måste landa nu. Ibland är det skönt att få hjälp med det. Landningen alltså, Janne är bra att prata med. Han vet så mycket mer än mig och jag behöver nån som tar mig ner lite på jorden faktiskt. Snart ska jag sätta mig ner med mitt språk, min sti...

Av Louise Emretsson - 5 september 2013 18:01

Jag har ögnat genom 11 sidor av rikspolisstyrelsens årsredovisning. Jag vet helt ärligt inte om jag ska skratta eller gråta... kortfattat kan jag tala om att under rubriken anmälningar så börjar dom (i mina ögon), med bortförklaringar om varför så må...

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards