Louiseemretsson

Direktlänk till inlägg 29 november 2012

Frågor & Svar!

Av Louise Emretsson - 29 november 2012 22:31

Grått, riktigt jävla grått, helt plötsligt bara. PANG. Jag måste sluta analysera sönder exakt allt, jag älskar den egenskapen, men ibland tar det så jävla mycket energi, sen blir jag bara arg på mig själv. Jag vill alltid se en anledning i allt, helst vill jag räkna ut den innan det händer. Allt för att ha en sköld, allt för att slippa.

Men all denna energi som går åt! Obeskrivligt drygt. Det blir bara jobbigt, jag blir bara jobbig. Tyst är jag också, så ingen fattar ju, jag är hemsk ikväll. Vilken jävla tur att jag är ensam. Hah. Aja, nu blir det frågor och svar i alla fall. 

 

Gillar du nån? // Annah

Jag gillar många.

Skulle du kunna se dig själv med någon om 10 år? // Robin

Nej, eller jo. Men egentligen ingen pojkvän tror jag. 

Varför inser du inte att du är så vacker? // Henrik

Haha, vilken rolig fråga, jag är vacker i vissa ögon, i andras inte. Det har jag insett. 

Har du många killar efter dig? // Anonym

Det vet jag inte. Tror inte det i alla fall, beror på hur man ser på "många", men mer än en iaf. 

Varför lägger du inte ut alla kommentarer på din blogg? Hade varit roligt, se vad det skulle kunna debatteras om. // V.

Jag har valt det här systemet, så jag har kontroll på vad som kommer ut. Men visst, kan ju lägga ut fler! 

Är du en mystisk person, eller vill du bara verka som det? // Raina

Jag visste inte att nån ansåg att jag va en mystisk person, så nej jag vill inte verka som det. Alla har vi olika uppfattningar om personer! 

Du har inte skrivit mycket om din vän Karro, bråkar ni? // Lisa

Jag skrev senast om henne igår tror jag. Nej vi har inte bråkat och vi bråkar inte. 

  

Sen har jag ju en vän, som träffar så rätt, han vet inte av det. Han får mig att skratta hur arg jag än är. Han får mig att förstå andras dumhet, han får mig att inse saker, ibland hittar jag inga anledningar. Jag får vara utan sköld helt enkelt. Bara han är där, då spelar det ingen roll. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Emretsson - 10 september 2013 15:38

http://www.nattstad.se/Louiseemretsson?id=9951993&m=false Min nya blogg. Alla gamla inlägg finns även där! Puss ...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 18:32


Jag heter Cecilia, men kallas i vanliga fall för Zizzi. Jag bor i Hudiksvall men går i skolan i Gävle. Pluggar till make-up stylist. Ni kanske undrar nu, hur jag känner Louise. Vi är kusiner, men nästan som syskon. Eftersom jag inte har någon storasy...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 17:14

Hur stilad får man bli?  Jävligt stilad om man heter Fredrik tydligen.      Igår bjöds det på alkohol, skratt, kortspel och en och annan diskussion. Idag har jag suttit med rikspolisstyrelsens jävla årsredovisning, ska försöka få lite inspo t...

Av Louise Emretsson - 6 september 2013 14:45


Jag måste landa nu. Ibland är det skönt att få hjälp med det. Landningen alltså, Janne är bra att prata med. Han vet så mycket mer än mig och jag behöver nån som tar mig ner lite på jorden faktiskt. Snart ska jag sätta mig ner med mitt språk, min sti...

Av Louise Emretsson - 5 september 2013 18:01

Jag har ögnat genom 11 sidor av rikspolisstyrelsens årsredovisning. Jag vet helt ärligt inte om jag ska skratta eller gråta... kortfattat kan jag tala om att under rubriken anmälningar så börjar dom (i mina ögon), med bortförklaringar om varför så må...

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards