Louiseemretsson

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

taggad!

Av Louise Emretsson - 27 augusti 2012 13:19

Imorgon så ska jag köpa halvårskort på träningsverket, snacka lycklig jag är nu! Då ska jag äntligen börja boxas och såklart gymma igen :) Jag vet att jag kommer att må MYCKET bättre, jag kommer vara piggare, gladare och orka göra mer saker, det är så jädra viktigt att träna, men framför allt träna något man tycket är roligt, visst jag tycker det är roligt att springa och cykla, men att boxas och gymma tycker jag är mycke mycke roligare, man pressar sig på ett helt annat sätt då, man tränar olika kroppsdelar och man lär sig nya saker, visst kan jag cykla längre, eller snabbare men det är ju fortfarande "samma" sak, jag är så jädra taggad nu så ni anar inte!

Jag kommer börja med 4 träningspass i veckan, 3 boxningspass och ett gympass, sen blir det nog gym varje vardagsmorgon med mamma, men det kommer ju bli olika kroppsdelar. Ex, ben/rygg, Armar/mage, osv :) men det kommer nog jag och mamma gå genom när hon kommer hem från jobbet, jag känner verkligen hur mycket jag vill sätta igång NU! alla som umgicks med mig när jag träna vet nog hur jag var, trött efteråt men lycklig!

 

Måste ju tacka alla som var barnvakt under den tiden, det betydde mycket för mig och mamma att vi fick komma iväg på dessa saker, vi behövde det då och vi behöver det nu!

 
 
Ingen bild

Anton :D

27 augusti 2012 13:35

Men nice Louise!! :) Äntligen gör du nått för din skull ;)

Louise Emretsson

27 augusti 2012 18:32

haha hell yeah! :D

 
Ingen bild

sara

27 augusti 2012 13:39

Varför ska du hålla på med kill sporter??

Louise Emretsson

27 augusti 2012 18:31

bara för att jag är tjej så betyder det ju inte att jag måste gå på gympa eller rida dressyr? Det finns killar som faktiskt rider också! Jag tycker inte boxning är en kill sport, det är bara en aktivitet jag tycker är roligt och det finns många tjejer som gymmar också :

 
Ingen bild

Christer

27 augusti 2012 13:46

jag tycker du borde skriva lite mer om tjejer och hur dom tänker, jag har en tjej nu (igen) som är skiit sur över att jag typ dissar henne ibland, alltså om jag har bestämt nått med mina polare, och hon undrar om jag inte kan vara med henne istället. blir trött på att hon ska bli sur på mig, fastän jag har bestämt nått med mina vänner, hur ska jag förklara för henne att jag har bestämt nått med nån annan, hon blir ju bara sur ändå? Plus att hon inte ens tror att jag är med mina vänner , utan att jag är otrogen! Hon är yngre än mig och får inte gå på krogen, o bara för att hon inte får så tycker hon också att jag inte heller ska gå på krogen!

Louise Emretsson

27 augusti 2012 18:29

okej, för det första så dissar du henne INTE för att du gör saker du redan har bestämt, om hon tror att du är otrogen så ta med henne till dina polare då! Vill hon inte får hon skylla sig själv, du har i alla fall frågat. Och det är klart att du ska få gå ut på krogen och ta en öl. man måste komma ihåg i ett förhållande att man har ett eget liv, på sätt och vis. man måste få göra saker man är intresserad av och har man delade intressen så har man rätt att göra dom utan parten, jag kan tänka mig att hon kanske är osäker på sig själv och kanske har dåligt självförtroende, hon kanske är rädd att du ska lämna henne. men förklara för henne att du tycker om henne för den hon är och att det är större chans att du inte kan vara med henne pga svartsjukan och allt örs. Jag vet inte hur mycket du spenderar med din tjej, men bjud på en god middag eller ge henne en blomma, brukar funka ;) men du ska absolut inte börja toffla och dissa dina vänner, för på slutet kanske du står både utan tjej OCH polare!

 
Ingen bild

Joel Collin

27 augusti 2012 13:56

Kan passa barnen nu också om ni behöver barnvakt :D <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Emretsson - 10 september 2013 15:38

http://www.nattstad.se/Louiseemretsson?id=9951993&m=false Min nya blogg. Alla gamla inlägg finns även där! Puss ...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 18:32


Jag heter Cecilia, men kallas i vanliga fall för Zizzi. Jag bor i Hudiksvall men går i skolan i Gävle. Pluggar till make-up stylist. Ni kanske undrar nu, hur jag känner Louise. Vi är kusiner, men nästan som syskon. Eftersom jag inte har någon storasy...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 17:14

Hur stilad får man bli?  Jävligt stilad om man heter Fredrik tydligen.      Igår bjöds det på alkohol, skratt, kortspel och en och annan diskussion. Idag har jag suttit med rikspolisstyrelsens jävla årsredovisning, ska försöka få lite inspo t...

Av Louise Emretsson - 6 september 2013 14:45


Jag måste landa nu. Ibland är det skönt att få hjälp med det. Landningen alltså, Janne är bra att prata med. Han vet så mycket mer än mig och jag behöver nån som tar mig ner lite på jorden faktiskt. Snart ska jag sätta mig ner med mitt språk, min sti...

Av Louise Emretsson - 5 september 2013 18:01

Jag har ögnat genom 11 sidor av rikspolisstyrelsens årsredovisning. Jag vet helt ärligt inte om jag ska skratta eller gråta... kortfattat kan jag tala om att under rubriken anmälningar så börjar dom (i mina ögon), med bortförklaringar om varför så må...

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards