Louiseemretsson

Direktlänk till inlägg 24 mars 2012

BLAH BLAH BLAH!

Av Louise Emretsson - 24 mars 2012 16:55

Jag har ont i min äckliga rygg, i natt grät jag och hade riktigt ont, sen fick jag typ sitta och sova, idag så känns det som att jag kommer att få ryggskott,.. så nu väntar jag bara på att skiten ska komma typ. Idag så ska jag sova i stan hos Annelie, så hon slipper vara själv med barnen. Då hoppas jag på att vi får igång min dator med (y), jag tänkte vara hemma och chilla, fast det kan jag lika gärna göra i stan med,..

  hoppas jag blir bättre snart, för jag har verkligen inte tid med detta! Har så mycket annat som jag måste göra.

 
 
Ingen bild

jsjsjs

24 mars 2012 17:20

När ska du åt på party kvinna?!! Saknar att se dig på festerna ;) tråkigt att du har ont i ryggen btw :'(

Louise Emretsson

24 mars 2012 21:34

Hahaha, jaså! Jo jag ska väl ut i April :) Ja det suger :'(

 
Ingen bild

tom

24 mars 2012 17:22

Gud vilken sötis :) bra blogg, tråkigt att du inte lägger ut alla kommentarer bara, men jag förstår att du bara vill lägga fram vissa ändå !

Louise Emretsson

24 mars 2012 21:34

Tack :) Ja, jag lägger inte ut så många kommentarer, men jag kan göra det, oftast så svarar jag på frågot via inlägg ist :)

 
Ingen bild

kandukanjag

24 mars 2012 17:25

Jag älskar dina inlägg om framtiden, om viktiga frågor och du ger så underbara svar! Men om jag har förstått det rätt så har du inte det så lätt på kärleksfronten?

Louise Emretsson

24 mars 2012 21:33

Oj, vad roligt att du tycker så :) Nja, den fronten händer det väl inte så mke på. Fast så kan det vara ett tag :)

 
Ingen bild

hej

24 mars 2012 17:26

Hoppas du blir bättre i ryggen! Btw, gillar din blogg starkt!

Louise Emretsson

24 mars 2012 21:32

Hej, det hoppas jag med , tack :)

 
Ingen bild

trpolinaser

24 mars 2012 17:33

Fattar inte dina inlägg om tjejer, palla liksom xD du har ju fel, jag tycker dt är jätte jobbigt att min pojkvän spelar , han vill alltid spela på kvällen och jag tycker det är jätte tråkigt. Så jag tycker du kan hålla dina åsikter för dig sj.

Louise Emretsson

24 mars 2012 21:31

Okej, då har jag en fråga till dig, har du inget eget socialt liv då? Vänner du kan umgås med eller nått? Sen så kan du väl börja spela sj då, eller varför inte vara liiiite intresserad av vad din pojkvän gör? nej jag tänker verkligen inte hålla mina åsikter för mig sj, det är ett fritt land och jag anser att jag tar upp saker som är viktiga, tjejer MÅSTE kunna släppa taget!

 
Ingen bild

klasser

24 mars 2012 20:44

Jag hoppas faktiskt att du och Martin blir tsm igen, ni verkar vara menade för varandra!

Louise Emretsson

24 mars 2012 21:29

haha oj då, tycker inte jag har skrivit så mke om honom men, jaså okej ^^

 
Ingen bild

ypan

24 mars 2012 20:46

Hoppas du blir bättre, underbar blogg btw, läser den varje dag:)

Louise Emretsson

24 mars 2012 21:28

Det hoppas jag med, tack tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Emretsson - 10 september 2013 15:38

http://www.nattstad.se/Louiseemretsson?id=9951993&m=false Min nya blogg. Alla gamla inlägg finns även där! Puss ...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 18:32


Jag heter Cecilia, men kallas i vanliga fall för Zizzi. Jag bor i Hudiksvall men går i skolan i Gävle. Pluggar till make-up stylist. Ni kanske undrar nu, hur jag känner Louise. Vi är kusiner, men nästan som syskon. Eftersom jag inte har någon storasy...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 17:14

Hur stilad får man bli?  Jävligt stilad om man heter Fredrik tydligen.      Igår bjöds det på alkohol, skratt, kortspel och en och annan diskussion. Idag har jag suttit med rikspolisstyrelsens jävla årsredovisning, ska försöka få lite inspo t...

Av Louise Emretsson - 6 september 2013 14:45


Jag måste landa nu. Ibland är det skönt att få hjälp med det. Landningen alltså, Janne är bra att prata med. Han vet så mycket mer än mig och jag behöver nån som tar mig ner lite på jorden faktiskt. Snart ska jag sätta mig ner med mitt språk, min sti...

Av Louise Emretsson - 5 september 2013 18:01

Jag har ögnat genom 11 sidor av rikspolisstyrelsens årsredovisning. Jag vet helt ärligt inte om jag ska skratta eller gråta... kortfattat kan jag tala om att under rubriken anmälningar så börjar dom (i mina ögon), med bortförklaringar om varför så må...

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards