Louiseemretsson

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Frågor Och Svar!

Av Louise Emretsson - 27 februari 2012 21:30

Är du tsm med ditt ex igen??

Nej det är jag inte, men vi umgås :)

Är du intresserad av någon nu?

Ja, lite. Men som jag har skrivit tidigare så är jag kräsen.

Har du en bästa bästa vän, eller har du liksom bara ett stort social liv?

Jag har absolut en bästa vän, :)

Litar du på någon?

Ja, mig själv :)

Vem är är den nya killen, Patrik som du har nämnt några gånger i din blogg?

Det är en vän till mig som är rysligt smart och en intressant människa, jag gillar honom verkligen, jag kommer säkert att lägga upp någon bild på honom, om jag får för honom då såklart :D

Är du intresserad av den där Mattias som du skriver om?

Haha, vilken fråga! Vi är vänner :)

Flörtar du mke?

Det beror på hur man ser på ordet flörta, jag kan ju flörta med mamma för att få nått jag vill ha, sen kan jag ju flörta med en kille för att jag tycker han är söt. Men nja, jag flörtar nog inte så JÄTTE mke, inte med olika killar och så i alla fall ^^

Kommer du att aktivera din fb?

Ja, någon gång kanske, när jag har slutat sura ;)


 


 
 
Ingen bild

Kussen

27 februari 2012 21:59

Alltså, gå på dans nån dag? ;)

Louise Emretsson

1 mars 2012 23:05

Kussen, jag vill gärna gå på dans med dig, haha!

 
Ingen bild

bellen

27 februari 2012 22:55

Hej, måste bara få skriva att du är riktigt fin, och att jag fjorde bort mig som fan för nån dag sen, min flickvän brukar läsa din blogg och en dag råka jag vräka ur mig att du var fett snygg.. ( hon blev mindre glad) men jag tänkte ge dig ett gott skratt ;)

Louise Emretsson

1 mars 2012 23:04

Aj då :/ Typiskt tjejer! Hahaha ja lite kul faktiskt, hoppas du slipper höra det resten av livet.... Brukar vara så med tjejer !

 
Ingen bild

trasken

27 februari 2012 22:58

Snääällla, lägg ut en bild på Patrik, är så nyfiken på hur han ser ut! Sen vill jag se hur Mattias ser ut, dom får så lov att gå med på det ;) btw så gillar jag din blogg mycket!

Louise Emretsson

1 mars 2012 23:03

Kan börja med att tacka :) Jag har pratat med Patrik och det kanske kommer ut en film på honom! Håll tummarna :)

 
Ingen bild

kalle

27 februari 2012 22:59

Men vilket dåligt svar på frågan om du är intresserad av Mattias, kom igen, man kan ju vara vänner och fortfarande gilla varandra, eller hur?

Louise Emretsson

1 mars 2012 23:02

Helt rätt Kalle! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Emretsson - 10 september 2013 15:38

http://www.nattstad.se/Louiseemretsson?id=9951993&m=false Min nya blogg. Alla gamla inlägg finns även där! Puss ...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 18:32


Jag heter Cecilia, men kallas i vanliga fall för Zizzi. Jag bor i Hudiksvall men går i skolan i Gävle. Pluggar till make-up stylist. Ni kanske undrar nu, hur jag känner Louise. Vi är kusiner, men nästan som syskon. Eftersom jag inte har någon storasy...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 17:14

Hur stilad får man bli?  Jävligt stilad om man heter Fredrik tydligen.      Igår bjöds det på alkohol, skratt, kortspel och en och annan diskussion. Idag har jag suttit med rikspolisstyrelsens jävla årsredovisning, ska försöka få lite inspo t...

Av Louise Emretsson - 6 september 2013 14:45


Jag måste landa nu. Ibland är det skönt att få hjälp med det. Landningen alltså, Janne är bra att prata med. Han vet så mycket mer än mig och jag behöver nån som tar mig ner lite på jorden faktiskt. Snart ska jag sätta mig ner med mitt språk, min sti...

Av Louise Emretsson - 5 september 2013 18:01

Jag har ögnat genom 11 sidor av rikspolisstyrelsens årsredovisning. Jag vet helt ärligt inte om jag ska skratta eller gråta... kortfattat kan jag tala om att under rubriken anmälningar så börjar dom (i mina ögon), med bortförklaringar om varför så må...

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards