Louiseemretsson

Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

När idealet blir en trogen militär

Av Louise Emretsson - 23 februari 2012 13:38

Och är jag ensam på en söndag blir jag dum,
och mörkrädd mitt på dan
Måste bort från tysta rum,
och är Du hyfsat likadan?

Vid den här tiden brukade jag vakna förut, men nu har det blivit ändring på det med! Det är mycket som har ändras faktiskt, om det är bra förändringar vet jag inte än. Någonting som oroar mig just nu är att min katt har blivit biten på tassen, mamma var gullig att ringa vetrinären och eftersom vi hade medecin hemma för sår och så, då kunde vi använda oss av det, men blev det inte bättre till på måndag så skulle vi åka in då.. Hon morrar åt sig själv när hon tvättar sig, så det gör nog ont... Men jag håller tummarna för att det ska bli bättre! Joel var så snäll och sa att han kunde låna ut pengar om jag måste åka in med henne, så det var riktigt snällt :) ikväll så ska jag träna boxning (ÄNTLIGEN!) med mamma och imorgon så ska jag följa med henne till hennes tränare och snacka lite, han är grymt bra! (tycker jag) och jag är sugen på att börja träna där också, men vi får se. Sen jag var med Patrik när han gaddade sig så har jag blivit rysligt sugen på att gadda mig igen... Har lite roliga ideer som jag vill göra, men det gäller att ha pengarna till det. Jag hade villat åkt in till honom och fika idag, men jag har nog inte råd med det...

DET SUGER ATT VARA HELT UTAN PENGAR!! Men det är bara att bita ihop, det finns så mycket annat än pengar som är bra i mitt liv nu istället, så när pengarna börjar rulla in så faller väl allt det andra, haha närå.. Idag så vaknade jag kvart i åtta, och jag har bara gått runt i min One Pice, och inte gjort ett dugg typ, funderar på att lägga mig i soffan nu med mamma och låta tiden rinna iväg. Puss på er!  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Emretsson - 10 september 2013 15:38

http://www.nattstad.se/Louiseemretsson?id=9951993&m=false Min nya blogg. Alla gamla inlägg finns även där! Puss ...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 18:32


Jag heter Cecilia, men kallas i vanliga fall för Zizzi. Jag bor i Hudiksvall men går i skolan i Gävle. Pluggar till make-up stylist. Ni kanske undrar nu, hur jag känner Louise. Vi är kusiner, men nästan som syskon. Eftersom jag inte har någon storasy...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 17:14

Hur stilad får man bli?  Jävligt stilad om man heter Fredrik tydligen.      Igår bjöds det på alkohol, skratt, kortspel och en och annan diskussion. Idag har jag suttit med rikspolisstyrelsens jävla årsredovisning, ska försöka få lite inspo t...

Av Louise Emretsson - 6 september 2013 14:45


Jag måste landa nu. Ibland är det skönt att få hjälp med det. Landningen alltså, Janne är bra att prata med. Han vet så mycket mer än mig och jag behöver nån som tar mig ner lite på jorden faktiskt. Snart ska jag sätta mig ner med mitt språk, min sti...

Av Louise Emretsson - 5 september 2013 18:01

Jag har ögnat genom 11 sidor av rikspolisstyrelsens årsredovisning. Jag vet helt ärligt inte om jag ska skratta eller gråta... kortfattat kan jag tala om att under rubriken anmälningar så börjar dom (i mina ögon), med bortförklaringar om varför så må...

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards