Louiseemretsson

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Dum spiro, spero

Av Louise Emretsson - 20 februari 2012 00:18

  


Frågor och svar!




Vrf lägger du nästan inte ut några kommentarer på din blogg?

Jag känner att jag nästan bara fått privata och "anonyma" saker via kommentarerna, sen vill jag nästan bara lyfta fram vissa frågor och andra inte, jag känner att jag lika gärna kan göra det via ett inlägg :)


Tränar du för att gå ner i vikt?

Nej, jag tränar för att det är riktigt roligt och jag blir av med mke energi och såklart blir jag piggare :)


Hej snygging, festar du ofta? ;)

Nja.. perioder, nu var det ett bra tag sen, men jag har inte känt för att dricka heller, min kompis Simone fyller 20 i Mars och jag anordnar hennes fest och då smäller det nog ;)


Om du fick välja mellan en självständig kille eller en kille som "behöver" dig 24/7, vilken skulle du välja?

Oj, vilken svår fråga, alltså det är ju så mke annat som också spelar in, men man vill ju ha en kille som kan ta hand om sig själv, som har lite sjävförtroende och som inte ger upp så lätt. I alla fall jag vill ha det ;)


Motorcykelknutte med tattos eller en datanörd som pojkvän?

Hahaha, helst båda ;) men måste jag välja blir det nog motorcykelknutten, jag gillar fart :p


Imorgon så ska jag göra allt för att hitta min usb-sladd, så ni får se lite bilder från helgen!

Och imorgon så ska jag också följa med min mamma till Timrå (i brist på annat) men först så ska jag följa med henne på gymmet och leka coach! (y) Sen ska jag hinna med att träffa lite vänner innan det bär i väg hem till Big Brother, datorn o sängen ;) Men vilka intressanta människor det har dykt upp på Big Brother btw, det ska bli spännande att se vad som händer, hoppas inte hon från Hudiksvall föder i direktsändning :o Fett läskigt isf! Det ska bli roligt att följa det nya gänget, jag hoppas på mer fest, mer bråk och mer drama än förra året, vi får se om mina önskningar slår in ;)

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Emretsson - 10 september 2013 15:38

http://www.nattstad.se/Louiseemretsson?id=9951993&m=false Min nya blogg. Alla gamla inlägg finns även där! Puss ...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 18:32


Jag heter Cecilia, men kallas i vanliga fall för Zizzi. Jag bor i Hudiksvall men går i skolan i Gävle. Pluggar till make-up stylist. Ni kanske undrar nu, hur jag känner Louise. Vi är kusiner, men nästan som syskon. Eftersom jag inte har någon storasy...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 17:14

Hur stilad får man bli?  Jävligt stilad om man heter Fredrik tydligen.      Igår bjöds det på alkohol, skratt, kortspel och en och annan diskussion. Idag har jag suttit med rikspolisstyrelsens jävla årsredovisning, ska försöka få lite inspo t...

Av Louise Emretsson - 6 september 2013 14:45


Jag måste landa nu. Ibland är det skönt att få hjälp med det. Landningen alltså, Janne är bra att prata med. Han vet så mycket mer än mig och jag behöver nån som tar mig ner lite på jorden faktiskt. Snart ska jag sätta mig ner med mitt språk, min sti...

Av Louise Emretsson - 5 september 2013 18:01

Jag har ögnat genom 11 sidor av rikspolisstyrelsens årsredovisning. Jag vet helt ärligt inte om jag ska skratta eller gråta... kortfattat kan jag tala om att under rubriken anmälningar så börjar dom (i mina ögon), med bortförklaringar om varför så må...

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards